CB1000R

12 390 

NOVÁ POULIČNÁ IDENTITA

Kategórie:

Popis

Nekapotovaný športový motocykel trochu inak.

Kompaktné a „svalnaté“ telo – už na prvý pohľad púta pozornosť svojím lešteným kovovým povrchom, ktorý stelesňuje tradíciu vysokootáčkového motocykla Café Racer. Je to silná šelma so špičkovým ovládaním a výkonom. Zoznámte sa s novým modelom CB1000R – ak si naň trúfate.

Bočný pohľad na motocykel Neo Sports Café CB1000R.

ŠTÍHLY A NEÚPROSNÝ

Ešte minimalistickejšia konštrukcia.

Nazvali sme ho Neo Sports Café Racer a predstavuje nový obnažený štýl modelu CB1000R. Od kolies nahor bol kompletne prepracovaný s dôrazom na kov, vďaka čomu nadobudol osobitý a agresívny charakter. S temnou čiernou povrchovou úpravou motora a krytov zatieni tento motocykel všetky vozidlá na ulici a svojím výrazným štýlom zapôsobí všade, kde s ním budete jazdiť – alebo kde ho zaparkujete.

Trojštvrťový zadný pohľad na motocykel Honda New Sports Café CB1000R premávajúci sa po uliciach.

LÁKA VÁS JAZDIŤ

Športové ovládanie s agresívnym vzhľadom

Energický štvorvalcový motor s objemom 998 cm3 – s valcami s vyšším kompresným pomerom, aké obsahuje napr. model CBR1000RR – je upevnený na úplne novom podvozku s pevným oceľovým chrbticovým rámom a jednostrannou kyvnou vidlicou. Maximálny výkon 107 kW pri 10 500 ot./min spolu s krútiacim momentom 104 Nm pri 8 250 ot./min poskytuje veľkorysé zrýchlenie vždy, keď ho potrebujete. Ide o vzrušujúcu kombináciu silného výkonu a ovládateľnej sily v celom rozsahu otáčok.

Predný trojštvrťový pohľad na motocykel Honda Neo Sports Café CB1000R so skladom v pozadí.

S kratším prvým, druhým a tretím prevodovým stupňom a antihoppingovou spojkou je preraďovanie pri jazde po kľukatých cestách ešte zábavnejšie.

Bočný akčný záber na motocykel Honda New Sports Café CB1000R pri jazde na rampe.

SILA NA DOSAH RUKY

Vysvetlenie dávkovania výkonu a režimov jazdy.

Vďaka možnosti uložiť si vlastné nastavenia môžete motocykel CBR1000 skrotiť na účely jazdenia po meste alebo mu popustiť uzdu a dopriať si jedinečný zážitok pri jazde na otvorených cestách.

Pribudlo elektronické ovládanie plynu (TBW), ktoré poskytuje maximálnu kontrolu a špičkový výkon pri rôznych otáčkach. Funguje prostredníctvom troch režimov jazdy a s voliteľnou kontrolou trakcie Honda (HSTC) predstavuje vzrušujúcu kombináciu, vďaka ktorej budete vždy chcieť jazdiť ešte viac naplno, ďalej a dlhšie.

Bočný pohľad na jazdca sediaceho na motorke Honda Neo Sports Café CB1000R zaparkovanej pred budovou.

Režim Rain

Pri nastavení najnižšieho dostupného výkonu dosiahnete stredne intenzívne brzdenie motorom (EB) a vysokú mieru kontroly trakcie (HSTC). Pri nižších úrovniach výkonu a krútiaceho momentu sa prednostne využívajú prvé tri prevodové stupne – kde je to najužitočnejšie pri mokrej vozovke.

Štandardný režim

Tento režim využíva stredné nastavenie výkonu, trakcie HSTC a brzdenia motorom (EB). Znižuje výkon prvého a druhého prevodového stupňa a uplatňuje krivku výkonu ležiacu tesne pod krivkou režimu SPORT. K dispozícii je nižší krútiaci moment pri minimálnom otvorení škrtiacej klapky, aby bol motocykel stabilnejší a jazdil plynulejšie, keď pridávate alebo uberáte plyn. Umožňuje tiež mierne prekĺzavanie zadného kolesa a udržiava predné koleso na zemi.

Režim Sport

Keď chcete jazdiť naplno, zvoľte si tento režim, pri ktorom sa využíva vysoké nastavenie výkonu s najnižšími úrovňami brzdenia motorom (EB) a kontroly trakcie (HSTC) – výsledkom je 100 % výkon vo všetkých šiestich prevodových stupňoch. Stroju tým úplne popustíte uzdu – získate maximálny krútiaci moment vo všetkých polohách škrtiacej klapky s veľmi malou kontrolou trakcie (HSTC).

Používateľský režim User

Programovateľný režim, ktorý umožňuje jazdcovi dolaďovať správanie stroja výberom niektorého z 3 nastavení. Nastavenia si zároveň môžete uložiť na ďalšie použitie.

Technické údaje

  • Motor
    Vrtánie × zdvih (mm) 75 mm x 56,5 mm
    Príprava zmesi PGM-FI
    Kompresný pomer 11.6:1
    Zdvihový objem motora (ccm) 998 cm3
    Typ motora Kvapalinou chladený radový štvorvalec s rozvodom DOHC
    Max. výkon 107 kW pri 10 500 otáčkach
    Max. krútiaci moment 104 Nm pri 8 250 otáčkach
    Štartér Elektrické

     

  • Kolesá
    ABS System 2-kanálové
    Predné brzdy Dva 310-mm kotúče
    Zadné brzdy 256-mm kotúč
    Predné zavesenie Showa SFF-BP obrátená vidlica
    Zadné zavesenie Showa BRFC (Balance Free Rear Cushion)
    Rozmer prednej pneumatiky 120/70 ZR17
    Rozmer zadnej pneumatiky 190/55 ZR17
    Predné kolesá Odlievané
    Zadné kolesá Odlievané

     

  • Rozmery a hmotnosti
    Kapacita akumulátora (V – Ah) 12V/8.6AH
    Uhol sklonu 25 °
    Rozmery (D × Š × V) (mm) 2120 mm x 789 mm x 1095 mm
    Typ rámu Oceľový mono backbone
    Objem palivovej nádrže (l) 16,2 litra
    Spotreba paliva 5,81 l/100 km
    Svetlá výška (mm) 135 mm
    Pohotovostná hmotnosť (kg) 212 kg
    Výška sedadla (mm) 830 mm
    Závlek (mm) 100 mm
    Rázvor (mm) 1455 mm

     

  • Prevodovka
    Spojka Viaclamelová v olejovom kúpeli
    Koncový prevod Reťaz
    Prevodovka 6-rýchlostná

     

  • Prístroje a elektronika
    12v Socket Príplatkové príslušenstvo
    Svetlomety LED
    Instruments LCD
    Tail Light LED