CRF250R 2018

Červená strela

Neuveriteľne rýchly stroj triedy MX2 bol úplne prebudovaný a bol pridaný špičkový výkon, vďaka ktorému zvýšite svoj náskok pred konkurenciou. Je skrátka vytvorený inteligentne a dokonale vyvážený.

Kategórie:

Popis

DOKONALÝ ODPICH

Prvá zákruta je hlavným cieľom – dostaňte sa za ňu ako prvý a vyhrajte preteky.

Model CRF250R s úplne novým motorom a podvozkom, inšpirovaný priamo modelom CRF450R týmu HRC a továrenskými strojmi MX, vám dá pocit, že ste profesionálnym závodným jazdcom. Pomer výkonu a hmotnosti bol vylepšená pre ešte lepšiu ovládateľnosť, stabilitu a trakciu. Výkonnosť si môžete prispôsobiť pomocou troch upraviteľných máp tlačidlom výberu režimu motora (EMSB) a doladiť výkon motora podľa štýlu jazdy a terénu. Tento motocykel je vytvorený tak, aby preukázal svoje prednosti v každej situácii.

 

 

ČÍRA ENERGIA

Základ tvorí nový vysokootáčkový motor s rýchlym radením.

Veľkú zmenu predstavuje hlava valcov DOHC, ktorá je umiestnená na vrchnom štvorcovom bloku valcov. Táto kombinácia umožňuje väčšie vstupné a výstupné priechody ventilov – a väčší zdvih – a prináša tak lepšie prúdenie plynov. Kompresný pomer je až na hodnote 13,9:1. Táto pohonná jednotka vytvára búrlivý špičkový výkon bez straty krútiaceho momentu držiaceho vás pri zemi – presne to, čo potrebujete, aby ste sa rýchlo dostali von z brány.

Motocykel si môžete vyladiť podľa svojich individuálnych schopností: Režim 1 využíva štandardnú kombináciu synchronizácie zapaľovania a prívodu paliva na dosiahnutie vyváženého výkonu a krútiaceho momentu. Režim 2 je vo svojej podstate jemný a ponúka jednoducho ovládateľnú odozvu na pridanie plynu, kým režim 3 sa vyznačuje ostrým nástupom s agresívnym a pohotovým výkonom.

Technické údaje

 

Motor

Vrtánie × zdvih (mm) 79 mm x 50,9 mm
Príprava zmesi Vstrekovanie paliva
Kompresný pomer 13,9 : 1
Zdvihový objem motora (ccm) 249,4 cm3
Typ motora Kvapalinou chladený jednovalec DOHC
Max. výkon 29,4 kW / 11 500 ot/min
Max. krútiaci moment 27,1 Nm / 9 000 ot/min
Štartér Nožný + Elektrický

Kolesá

Predné brzdy 260 mm hydraulická kotúčová
Zadné brzdy 240 mm hydraulická kotúčová
Predné zavesenie 49 mm Showa vidlica
Zadné zavesenie Showa monoshock s Honda Pro-Link systémom
Predné pneumatiky 80/100-21 Dunlop MX3S
Zadná pneumatika 100/90-19 Dunlop MX3S
Predné kolesá Hliníkový ráfik
Zadné kolesá Hliníkový ráfik

Rozmery a hmotnosti

Uhol sklonu 27° 50′
Typ rámu Hliníkový dvojitý nosník
Objem palivovej nádrže (l) 6,3 litra
Svetlá výška (mm) 327mm
Pohotovostná hmotnosť (kg) 108 kg
Výška sedadla (mm) 957 mm
Závlek (mm) 116 mm
Rázvor (mm) 1 486 mm

Prevodovka

Spojka Mokrá spojka
Koncový prevod Reťaz

Prístroje a elektriny

Systém zapaľovania Digitálne